Spoločnosť
O nás
Spoločnosť moosee bola založená dvoma inšpiratívnymi ženami s cieľom priniesť na trh produkty, ktoré vyhovujú potrebám každej ženy. Naša filozofia je jednoduchá - každá žena je jedinečná a zaslúži si produkty, ktoré odrážajú jej individuálnosť a štýl. V moosee veríme, že každá z nás by mala mať možnosť nájsť to, čo hľadá, bez kompromisov. Preto s láskou a starostlivosťou ponúkame produkty, ktoré sú nielen kvalitné, ale aj dostupné a prispôsobené rôznorodým potrebám našich zákazníčok.
Spoznajte našu ponuku a nájdite si to, čo robí vás a váš svet krajším.
Kontakt
MH Finance, s.r.o.
Bellova 12/C, 831 01 Bratislava, Slovensko
IČO: 36367729
IČ DPH: SK2022202138
Email: info@moosee.sk
tel.č.: +421 915 096006 / +421 950 316851
Obchodne podmienky
1. Všeobecné ustanovenie
1.1 Tovarom sú kozmetické prípravky na telo, tvár a vlasy. Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovaroch v ponuke internetového obchodu.
1.2 Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.moosee.sk, ktorého prevádzkovateľom je:
MH Finance, s.r.o., Bellova 12/C, 831 01 Bratislava III
IČO: 36367729
IČ DPH: SK2022202138
Email: info@moosee.sk
tel.č.: +421 915 096006
1.3 Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné
2. Cena tovaru
2.1 Predávajúci je platcom DPH.
2.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu tovaru podľa toho, aký spôsob doručenia si kupujúci vyberie. Balné je zahrnuté v cene dopravy.
3. Objednávka tovaru
3.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:
- - prostredníctvom nákupného košíka na www.moosee.sk
- - zaslaním e-mailu s uvedením požadovaného tovaru na info@moosee.sk
- - telefonicky na čísle +421 915096006 (PO-PI: 10:00-16:00)
3.2 Po odoslaní objednávky bude vaša objednávka spracovaná a na váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru"). Na vami uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom vašej objednávky.
3.3 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu.
3.4 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky.
3.5 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu ihneď vráti uhradenú sumu v plnej výške, alebo mu ponúkne náhradný tovar, alebo iné riešenie, ak s tým kupujúci súhlasí. Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť a pod.).
3.6 Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje , že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ustanovenia §3 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
4. Platba
4.1 Platiť za tovar môže kupujúci :
a) prevodným príkazom zo svojho účtu,
b) priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho,
c) platobnou bránou
d) dobierkou
4.2 Platba je možná iba v EUR.
4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu spolu s potvrdením o odoslaní tovaru, prostredníctvom e-mailu.
5. Dodacie podmienky
5.1 Predávajúci je povinný do 14 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
5.2 Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
5.3 Ak sa v objednávke nachádza viacero produktov a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťou čiastočných dodávok.
5.4 Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaný návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
5.5 Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
- Kuriérskou spoločnosťou
6. Poplatky za prepravu a možnosti platieb
6.1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe zálohovej faktúry alebo prostredníctvom platobných brán si za dopravné účtujeme:
Doručenie na území Slovenskej republiky:
- pri doprave kurierskou spoločnosťou DPD alebo GLS s doručením do 2-3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu - 3,80€
- Osobný odber - zadarmo
- Osobné doručenie v rámci Bratislavy
Pri objednávke nad 65 € je doprava zadarmo pre akýkoľvek spôsob dopravy (pre SR).
Doručenie na území Českej republiky:
- pri doprave kuriérskou spoločnosťou doručenie na adresu, s doručením do 2-3 pracovných dní po expedícii z nášho skladu – 8,90€
Pri objednávku nad 80 € je doprava zadarmo pre akýkoľvek spôsob dopravy ( pre ČR).
6.2 Pri platbe na dobierku (platíte pri preberaní kuriérovi alebo na odbernom mieste):
6.3 Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
6.4 Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
7. Prevod vlastníckeho práva
7.1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od predávajúceho alebo dopravcu.
8. Odstúpenie od vybavenej objednávky
8.1 Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci nie je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak doručený tovar začal používať. Kupujúci uplatní právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe, pričom za uplatnenie práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie kupujúceho vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy. Kupujúci môže použiť na odstúpenie od zmluvy vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy uvedený tu (v prílohe týchto Obchodných podmienok).
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty
8.2 Po odstúpení od zmluvy je kupujúci povinný bezodkladne, najneskôr však v lehote 14 dní, vrátiť tovar, ktorý bol predmetom jeho objednávky, a to :
a) nepoškodený
b) kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie, ...)
c) vrátane priloženého dokladu o kúpe
8.3 Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 8.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
a) kontaktovať predávajúceho s odstúpením od vybavenej objednávky, uviesť číslo objednávky (variabilný symbol), dátum kúpy a číslo svojho účtu pre vrátenie peňazí,
b) zaslať tovar naspäť na adresu predávajúceho - tovar sa odporúča poslať doporučene, poistený a použiť vhodné balenie, aby počas prepravy nedošlo k popísaniu, polepeniu, ani inému znehodnoteniu pôvodných obalov a samotného tovaru (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy),
c) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, poistenie, ...).
8.4 Po splnení podmienok podľa bodov 8.1 až 8.3 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
a) prevziať tovar naspäť,
b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr 14 dní odo dňa vrátenia tovaru cenu zaplatenú za tovar bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny.
Pri odstúpení od zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu tovaru pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.
8.5 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 8.1 až 8.3 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.
8.6 Predávajúci má právo stornovať objednávku z dôvodu vypredania tovaru alebo nedostupnosti tovaru. O stornovaní objednávky predávajúci kupujúceho bezodkladne písomne alebo telefonicky informuje. V prípade, že kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, táto mu bude vrátená do 14 dní bezhotovostným prevodom na účet, z ktorého bola uskutočnená úhrada kúpnej ceny.
9. Zodpovednosť za vady a vytknutie vád tovaru (reklamácia)
9.1 Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Dĺžka trvania záručnej doby je 24 mesiacov s výnimkou, ak ide o tovar , ktorý má na obale vyznačený dátum spotreby alebo dátum minimálnej trvanlivosti. V takom prípade záručná doba uplynie najneskôr uplynutím dátumu vyznačeného na obale tovaru. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vady a poškodenia tovaru spôsobené prirodzeným znehodnotením tovaru, na vady a poškodenia, ktoré boli spôsobené kupujúcim, jeho neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním s tovarom, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom. Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samu o sebe považovať za vadu tovaru. Ak predávajúci pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar zdarma (darček), je na kupujúcom, či ponúkaný tovar (darček) prijme. Predávajúci nezodpovedá za prípadné vady tovaru zdarma (darčeka) a na tento tovar sa teda zákonná záruka nevzťahuje. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru . V prípade ak je kupujúci spotrebiteľom, nároky zo zodpovednosti za vady tovaru a reklamácie sa riadia Občianskym zákonníkom , zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a ustanoveniami týchto Obchodných podmienok.
9.2 Za vadný tovar sa považuje najmä tovar dodaný v inej kvalite alebo kvantite ako bol kupujúcim objednaný alebo tovar po expirácii. Kupujúci si uplatňuje svoje práva zo zodpovednosti za vady (reklamácia) u predávajúceho, a to písomne a bez zbytočného odkladu potom, čo vadu tovaru zistil alebo mohol zistiť, najneskôr však v lehote troch pracovných dní. Kupujúci reklamuje tovar u predávajúceho prostredníctvom poštovej zásielky zaslanej na adresu sídla predávajúceho alebo elektronickou formou prostredníctvom formulára uverejneného tu. Ak kupujúci vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú predávajúci odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia. Reklamácia musí obsahovať :
a) číslo objednávky,
b) popis vady tovaru alebo ako sa vada tovaru prejavuje,
c) kontaktné údaje kupujúceho vrátane telefónneho čísla a emailového kontaktu, ak je to možné,
d) požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie s výberom spôsobu odstránenia vady ( pozri 10.5 ).
9.3 Dôvodom pre reklamáciu nie je nedostatočný alebo nežiaduci účinok preparátu. Za tento je zodpovedný výrobca.
9.4 Reklamačné konanie môže byť začaté za predpokladu, že kupujúci doručí predávajúcemu reklamovaný tovar. Kupujúci doručí predávajúcemu reklamovaný tovar poštovou alebo kuriérskou zásielkou. Zásielka musí byť označená slovom "REKLAMÁCIA" a obsahovať: reklamovaný tovar, reklamáciu, ak táto nebola už skôr doručená predávajúcemu iným spôsobom ako aj dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (najmä spiatočnú adresu, telefónne číslo, e-mailovú adresu). Predávajúci zašle kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie ihneď po obdržaní úplnej reklamácie, a to vo forme zaslania e-mailu na adresu kupujúceho uvedenú v reklamácii; v prípade, ak kupujúci nemá zriadenú e-mailovú adresu, zašle predávajúci potvrdenie o uplatnení reklamácie na spiatočnú korešpondenčnú adresu uvedenú v reklamácii; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie spôsob vyriešenia reklamácie a lehotu, v ktorej vadu odstráni, ktorá nemôže byť dlhšia ako 30 dní, odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
9.5 Kupujúci má v súlade s Občianskym zákonníkom právo, zvoliť si odstránenie vady tovaru výmenou veci alebo opravou veci. Z ohľadom na povahu tovaru však prichádza do úvahy len spôsob odstránenia vady výmenou tovaru alebo v prípade chýbajúceho tovaru, jeho dodatočné dodanie predávajúcim. Obratom Vám doručíme nový alebo chýbajúci tovar alebo vrátime cenu tovaru. Prepravné náklady za vrátenie zásielky a nový tovar hradí v prípade dôvodnosti reklamácie naša zásielková služba.
9.6 Kupujúci je povinný skontrolovať pri preberaní zásielky jej celistvosť a neporušenosť, teda či zásielka nie je viditeľne poškodená (zásielku balí predávajúci do kartónu, zvyčajne lepeného lepiacou páskou). V prípade zistenia vážneho poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená, inak poškodená zásielka), kedy je obsah zásielky zjavne poškodený, kupujúci na túto skutočnosť bezodkladne upozorní prepravcu, zásielku prekontroluje, spíše prepravcom reklamačný protokol a zásielku od doručovateľa NEPREVEZME.
9.7 Predávajúci nie je zodpovedný za škody spôsobené kuriérom. Ak sa poškodenie zásielky prejaví až po otvorení balíčka doma, je potrebné začať s prepravcom reklamačné konanie v deň prevzatia zásielky alebo nasledujúci pracovný deň. O reklamačnom konaní kupujúci informuje predávajúceho emailom na adrese : info@moosee.sk s tým, že uvedie číslo objednávky a popíše nedostatky dodania zásielky.
11 . Záverečné ustanovenia
11.1 Sťažnosti a podnety
Podnety, sťažnosti, reklamácie, ako aj odstúpenie od zmluvy je kupujúci oprávnený realizovať prostredníctvom pošty na adresu prevádzkarne ........................Bratislava. V prípade otázok môže kupujúci kontaktovať ................................... na telefónnom čísle ................ Vyššie uvedené podnety, sťažnosti, reklamácie, prípadne odstúpenia od zmluvy budú vybavené v zákonom stanovených lehotách, resp. v najkratšom možnom čase.
11.2 Dozor nad poskytovaním služieb vykonáva Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P.O.BOX č.5, 820 07 Bratislava.
11.3 Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z.z. (zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov) , ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi stranami sporu. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom má právo využiť prostriedky alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, pričom presný postup pri alternatívnom riešení spotrebiteľského sporu upravuje citovaný zákon č. 391/2015 Z.z.. Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu na adresu ...................................... , ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo tvrdí porušenie jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť objednávateľa neodpovie v lehote 30 dní od jej doručenia alebo ju vybaví zamietavo, má kupujúci právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. .Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR a možno ho nájsť na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
Kupujúci má právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
11.4 Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode , zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
11.5 Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci vyjadruje, že sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.09.2024 a plne nahrádzajú predchádzajúce obchodné podmienky. Predchádzajúce verzie obchodných podmienok nájdete v odkazoch nižšie.
Ochrana osobných údajov
1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
a) právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
b) právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvané, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail,
c) právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
d) právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
e) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
f) právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
g) právo na prenosnosť osobných údajov,
h) právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracovaným osobných údajov.
5. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracovaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy ako aj účtovania v účtovníctve.
6. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejší. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
7. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
8. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov v e-shope na účely e-mailového marketingu, súhlasil so zasielaním e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu.
9. Osobné údaje pre e-mailové marketingové účely v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresa sú poskytnuté na dobu piatich rokov. Tieto osobné údaje nie sú poskytované tretím stranám.
10. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto okamžite mažeme. Odhlásenie je možné aj prostredníctvom odškrtnutia políčka v užívateľskom účte používateľa (ak kupujúci požiadal o vytvorenie užívateľského účtu). Z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na účely e-mailového marketingu.
Cookies
Pravidlá používania cookies
Zásady používania cookies na webových stránkach spoločnosti MH Finance, s.r.o. informujú užívateľov o využívaní týchto súborov a im podobných, ktoré upravuje smernica EÚ 2002/58/ES o súkromí a elektronických komunikáciách.
Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná a užitočná prax väčšiny veľkých webových lokalít.Pokračovaním v prezeraní našich stránok bez zmeny nastavení cookies vo vašom prehliadači vyjadrujete súhlas s ukladaním cookies na vašom zariadení. Podrobnosti o odvolaní súhlasu sú uvedené nižšie v časti "ako kontrolovať súbory cookie".
Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchovávainformácie o vašich krokoch a preferenciách (napríklad jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže pri prehliadaní jej jednotlivých stránok ich nemusíte opätovne uvádzať.
Ako používame súbory cookie?
Na stránkach www.moosee.sk používame cookies v rámci služby systému Webnode, ktoré nám pomáhajú prispôsobiť stránku vašim potrebám. Vaše súkromie je pre nás dôležité, a preto sú všetky tieto údaje anonymné a o užívateľovi nezaznamenávajú žiadne osobné údaje, ani údaje, ktoré by mohli viesť k identifikácii jeho osoby. Tieto údaje sú využívané len na štatistické, technické a marketingové účely.S pomocou štatistík Webnode môžeme skúmať návštevnosť našich stránok a informácie, ktoré sú pre užívateľov zaujímavé a ku ktorým sa vracajú najčastejšie. Tieto súbory cookies patria do kategórie analytických, ktoré slúžia na vytváranie anonymných prehľadov o obľúbenosti a návštevnosti jednotlivých stránok. Vygenerované informácie sú uložené ako anonymná štatistika v spoločnosti Webnode, bez možnosti priradenia ku konkrétnej osobe. Cookies webovej lokality www.moosee.sk sú zavedené v rámci systému administrácie stránok spoločnosti. Tieto cookies ukladajú preferencie užívateľského rozhrania. Vďaka nim váš prehliadač dokáže rozpoznať, či máte funkčný Java Script, vaše preferované nastavenia jazyka a grafické preferencie, ako napríklad rozloženie a veľkosť. Využívanie týchto cookies vám pomáha komfortnejšie prehliadať naše webové stránky. Spoločnosť MH Finance, s.r.o. tieto údaje nevyužíva v žiadnych interných štatistikách. Tieto cookies patria do kategórie funkčných.Cookies nepoužívame na žiadne iné účely ako sú uvedené vyššie. Jednotlivé údaje sú sprístupnené len pre vybraných zamestnancov spoločnosti a oprávneného správcu našich webových stránok.
Ako kontrolovať súbory cookie
Súbory cookie, ktoré používame na našich stránkach, sú trvalé a dočasné. Trvalé cookies ostávajú vo vašom zariadení aj po opustení našich stránok, dočasné sa vymažú po ukončení návštevy/zavretí prehliadača. Všetky cookies môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači alebo inom zariadení a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. Návod na blokovanie a zmazanie cookies nájdete na domovských stránkach vašich prehliadačov. Podrobnosti o odstraňovaní a odmietaní súborov cookie a ďalšie informácie o týchto súboroch nájdete aj na webovej lokalite www.aboutcookies.org alebo www.allaboutcookies.org.Informácie o používaní súborov cookie v prehľadávačoch v mobilných telefónoch a podrobnosti o odmietnutí a odstránení takýchto súborov cookie nájdete v príručke k vášmu telefónu alebo tabletu.Po blokovaní súborov cookie budete môcť aj naďalej navštevovať naše stránky, avšak niektoré funkcie nemusia fungovať správne. Zároveň sa nebudú ukladať vaše preferované nastavenia webovej lokality, nebudeme môcť analyzovať návštevnosť našich stránok a prispôsobovať ich nastavenia potrebám užívateľo
Doručenie a platba
Doručenie na území Slovenskej republiky:
- pri doprave kuriérskou spoločnosťou na adresu (1 - 3 dni) — 3,80 €
- osobné doručenie v rámci Bratislavy
- osobný odber — zadarmo
Pri objednávke nad 65 € je doprava zadarmo pre akýkoľvek spôsob dopravy (pre SR).
Doručenie na území Českej republiky:
- pri doprave kuriérskou spoločnosťou na adresu (1 - 3 dni) — 5 €
Pri objednávku nad 80 € je doprava zadarmo pre akýkoľvek spôsob dopravy (pre ČR).
Platiť za tovar môže kupujúci:
- prevodným príkazom zo svojho účtu
- priamym vkladom v hotovosti na účet predávajúceho
- platobnou bránou
- dobierkou (+1 €)
Reklamácie
Reklamačný poriadok:
Predmetom reklamácie je porušenie celistvosti zásielky. Kupujúci je pri preberaní zásielky povinný si skontrolovať, či balík nie je viditeľne poškodený (balík Predávajúci posiela v kartóne, zvyčajne lepený lepiacou páskou). V prípade zistenia vážneho poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená, inak poškodená zásielka), kedy je obsah zásielky zjavne poškodený, Kupujúci na túto skutočnosť upozorní prepravcu, zásielku prekontroluje, spíše s prepravcom reklamačný protokol a zásielku od doručovateľa NEPREVEZME.
Predávajúci nie je zodpovedný za škody spôsobené kuriérom. Ak sa poškodenie zásielky prejaví až po otvorení balíčka doma, je potrebné začať s prepravcom reklamačné konanie v deň prevzatia zásielky alebo nasledujúci pracovný deň. O reklamačnom konaní Kupujúci informuje Predávajúceho emailom na info@moosee.sk.
Ak nastane nejaký iný problém napr. s kvantitou tovaru, tovar si kupujúci neobjednal, s kvalitou tovaru (s dátumom exspirácie), s inou šaržou s nesprávnou cenou a chybu spôsobil Predávajúci, Kupujúci Predávajúceho ihneď kontaktuje telefonicky, najneskôr do 2 dní. Ak Kupujúci zistí, že tovar bol dodaný v zlej kvalite (napr. poškodený, neúplný, chýbajúci), má nárok na výmenu tovaru, prípadne doplnenie tovaru. Obratom Vám vrátime peniaze alebo doručíme nový tovar. Prepravné náklady za vrátenie zásielky a nový tovar hradí naša zásielková služba.
Reklamácia musí mať písomnú formu a musí obsahovať: číslo objednávky, označenie a popis poškodenia, závady zásielky.
Dôvodom pre reklamáciu nie je nedostatočný alebo nežiaduci účinok preparátu. Za tento je zodpovedný výrobca.
V termíne do 30 dní bude Predávajúci informovať Kupujúceho o spôsobe vyriešenia Reklamácie.
